3 Langkah Untuk Anda Mula Menjana Keuntungan Lumayan Dalam Masa 3 Hari Dengan Menjual Blog


Ramai lagi yang masih belum menjana sebarang pendapatan dari blogging. Hal ini kerana ramai orang tersalah anggap atau kurang pendedahan teknik yang betul untuk membuat duit dari blog.

Ramai beranggapan bahawa anda perlu sentiasa kemaskini blog anda. Ya memang tepat sekali! Tetapi apa gunanya jika anda sibuk mengemaskini blog anda tetapi tiada orang pun yang menjumpai blog anda di internet. Berblogging secara membuta tuli tanpa hala tuju bukanlah cara yang betul untuk anda mendapatkan pelawat ke blog anda sekaligus menghasilkan pendapatan darinya.

Apakata anda mencuba teknik alternatif buat duit dengan menjual blog kepada orang lain.

Berikut adalah 3 langkah mudah untuk anda mendapat pendapatan lumayan dari menjual blog.

1)    Membeli domain dan hosting


Ketika membeli nama domain, pilihlah nama domain berkaitan dengan halatuju blog anda contohnya jika anda ingin membina blog berkaitan kucing, pilihlah domain bersesuaian contoh KucingComel.com, BeliKucing.com, PanduanBelaKucing.com. Kemudian anda perlu hostkan domain tersebut di hosting. Pilihlah syarikat hosting yang menawarkan servis dan bantuan yang baik kepada anda.

2)    Memasang Blog


Anda tidak perlu tahu bagaimana untuk membuat pengaturcaraan di masa kini untuk memiliki atau membina sebuah blog atau website. Pemasangan blog atau website kini jauh lebih mudah dari 10 tahun yang lalu. Anda boleh gunakan template yang disediakan oleh Wordpress, blogger dan macam-macam lagi. Ianya mudah dikendalikan seperti Microsoft Word.


3)    Menyenaraikannya Untuk Dijual


Terdapat banyak tempat di internet yang anda boleh jual blog anda. Tempat yang paling ramai orang kunjungi untuk membeli blog ialah di Flippa.com. Di sini, kesemua pembeli dan penjual blog di seluruh dunia membeli dan menjual blog mereka. Anda boleh gunakan laman web ini untuk menjual blog anda.

Menjual blog di Flippa merupakan salah satu teknik terkni buat duit pantas di internet. Walaupun anda tidak tahu membina blog ataupun langsung tidak mahu mengetahui tentang hal-hal teknikal untuk membina blog,
anda masih lagi boleh menjual blog di Flippa.

Seorang anak Malaysia, berjaya mengaut keuntungan lumayan hampir setiap hari hanya dengan menjual blog mudah sahaja. Dia juga pada asalnya langsung tidak mengetahui tentang bagaimana untuk membina blog tetapi kini dia mampu menjana keuntungan yang besar setiap hari.

Rahsia dan teknik-teknik mudah anak muda ini menjadikannya seorang website flipper yang berdaya saing di peringkat antarabangsa.  Rahsia dan teknik mudah beliau ini dikongsikan untuk membantu dan memberi pendedahan kepada lebih ramai lagi rakyat Malaysia suapaya mengambil peluang ini yang dikatakan perniagaan masa hadapan. Segala berkenaan website flipping ini dikongsikan olehnya di sin:>>>> http://iluvurl.com/hartanahmaya


9 Komen:

just how do I protect a chair created from green wood?
My web blog wood patio chairs

Hello I am so happy I found your website,
I really found you by mistake, while I was browsing
on Digg for something else, Regardless I am here now and would just like to say thanks a lot for a fantastic post and a all round thrilling blog (I also
love the theme/design), I don’t have time to read through it all at the moment but
I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back
to read a great deal more, Please do keep up the fantastic jo.
Also visit my web blog ... specialty cake bakeries

I live in Fort Lauderdale Florida as well as I am lookin for a place to buy jeggings that is definitely not too expensive (less then $40).
Does anyone understand exactly where to buy them?.
Stop by my web page :: crop leggings

Een sprekend artikel opschrijven met betrekking tot dieet
is niet zo makkelijk maar het moet gezegd worden dat dit je buitengewoon goed is gelukt,
goed gedaan!
Here is my web site zoomblog.com

Easy low fat dessert to make for my family?
Feel free to visit my webpage : healthy low fat dessert recipes

Oh my goodness! Incredible article dude! Many thanks, However I am having problems with your
RSS. I don't know the reason why I am unable to join it. Is there anybody having the same RSS problems? Anybody who knows the answer can you kindly respond? Thanks!!

My web blog :: acheter des followers

goog info...jom visit my blog..http://areniss-lovealwayz-areniss.blogspot.com/

任何沒有經歷過在線賭博的人都可以毫不費力地決定放棄賭博。然而,戒賭之道,極速娛樂城 卻是充滿了苦毒和憤怒的誘惑。我個人經歷過在線賭博,並且一次又一次地受到在線賭博的傷害。我完全理解賭徒的經歷。我知道真正戒賭的人不會是正常人。他經歷了可怕的折磨。

Post a Comment

Buat Duit Sama-Sama

Tinggalkan Komen Ya!!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts with Thumbnails