Punca Kegagalan Perniagaan Internet!



Ya, kebanyakan perniagaan menjadi gagal adalah disebabkan produk atau perkhidmatan yang ditawarkan tidak mendapat sambutan walaupun produk tersebut merupakan produk yang berkualiti tinggi dan relevan.

Apakah sebab utama yang menjadikan perniagaan internet ini GAGAL?
 
Penyebabnya ialah tidak lain dan tidak bukan, teknik pemasaran yang lemah dan tidak efektif. Teknik pemasaran yang lemah tidak akan membantu menyakinkan orang ramai membeli produk walaupun harga dan kualitinya sangat baik.





Oleh itu, sahabat saya akan bantu anda untuk memperbaiki lagi teknik pemasaran anda ketika ini dengan mendedahkan trik – trik rahsia para usahawan berjaya diluar sana, bagaimana mereka ‘memasang perangkap’ sehinggakan orang ramai berebut – rebut mendapatkan produk mereka tanpa rasa was – was.

Trik – trik pemasaran ini sangat efektif, dan ebook ini juga mungkin boleh menjadi satu ebook yang kontroversi kerana mendedahkan trik – trik ini, yang mana selama ini menjadi pemangkin kepada setiap jualan para ‘otai’ ini.

Jangan tunggu lagi ,
cepat dapatkan ebook HANGAT ni.
Download disini [+] http://www.rahsiaplr.com/index.php?ref=maqif2001
Salam Kejayaan,
Hafizi

1 Komen:

Saya adalah pelabur perniagaan / Peminjam Pinjaman. Kami memberi tumpuan kepada benih Modal, peringkat awal, usaha permulaan, LLC sedia ada dan jumlah penyempurnaan dan pengembangan projek pelaburan dengan pembiayaan serta-merta. Kami Mempunyai latar belakang korporat dan swasta yang luas dengan portal sambungan berukuran besar. Kami boleh membiayai lebihan projek bernilai $ 50 juta, gadai janji ekuiti dan terbuka untuk perniagaan jangka panjang
hubungan dengan rakan perniagaan yang mengekalkan dasar syarikat kami 3 menang. kami juga menawarkan perkhidmatan pinjaman dengan pelbagai jenis seperti komersial, hartanah, atau pinjaman kredit. Hubungi kami di dalam e-mel membolehkan membincangkan lebih lanjut dan melihat kemungkinan anda mendapat pembiayaan daripada kami.
E-mel: Phoenixsecuredloans@gmail.com

Angela Peterson

Post a Comment

Buat Duit Sama-Sama

Tinggalkan Komen Ya!!!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Related Posts with Thumbnails